ÌM SEVETA HÌMMEL
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Schnirchle üs minere Kindheit

Aller en bas

Schnirchle üs minere Kindheit Empty Schnirchle üs minere Kindheit

Message  cri-zi Ven 29 Mai - 19:20

Bin ich eijentlich d'einzigscht do, wo halbwäis üs Schtrosburi schtammt? Mini Grandmère un minner Grandpère - eijentlich Arrière-grand-... -han in de Brandgass gewohnt. Sie han vier Deechder ghet, eini devun mini Grandmaman, awer verzehle will ich von 're andre, de Tante Marguerite. Schon wu ich noch e kleins Maidel bin gsin, haw'ich gsaat: "Iwer die schrieb ich mol ä Büüch". Do isch nix drüs wore, awer ä baar Schnirchle will ich eich doch verzehle. (Üßerdem gibt's scho so ä Büüch, wenn eber "Jenny Treibel" vom Theodor Fontane kennt, des kennt grad ä Zwillingsschweschter von de Tante Marguerite sin.) Rich isch se gsinn bis dortnüs, un grad so gizich wie de Unkel Dagobert vom Donald Duck. Ghiroot het sie ä Bayer, de Unkel Jean, der im lauf der Zit ä ganz eijeni Mischung üs Bayrisch un Elsässisch gemacht het. Sie han ä sehr groß Hüs mittle in Schtrosburi ghet, mit viele Wohnunge, un unte drinne han se ä Glaserei ghet. Do bin ich gärn gsin, s'het immer so güt noch frischem Holz gschmeckt un s'isch immer ebs interessants züm Lüje gsin: scheeni Schpiejel mit kunschtvolle Rahme un so. D'Gselle un Lehrbüwe hän zällemols in de 50er Johre alli noch elsässisch geredt.
So, ä andersmol verzehl'i wittersch.

cri-zi

Nombre de messages : 100
Location : Ortenau
Date d'inscription : 09/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Schnirchle üs minere Kindheit Empty Re: Schnirchle üs minere Kindheit

Message  cri-zi Lun 1 Juin - 0:06

S'Audo vum Unkel Jean isch schdadtbekannt gsin. Er het nämli ä Salmson gfahre, ä ächder englischer Salmson mit 'm Schtier räächts. Ich glaub, in ganz Schtrosburi het's numme einer so gänn. Un s'scheenscht isch: wo der Salmson noch viele Johre de Geischt ufgenn het, het d'Tante Marguerite irjendwo bi 'me Amateur s'genau sälbe Modell nomol ufgetriwwe, sogar in deselb Farb, dukelblööj, numme d'Pelschter sin grien statt rot gsin, un denne het er no gfahre, bis er nimm het fahre kenne. No het si 'ne widder verkauft, an ä andere Amateur.

cri-zi

Nombre de messages : 100
Location : Ortenau
Date d'inscription : 09/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Schnirchle üs minere Kindheit Empty Re: Schnirchle üs minere Kindheit

Message  cri-zi Jeu 4 Juin - 15:15

Läst des eijentlich au ebber, was ich do schrieb, oder mach ich numme Iebunge im elsässisch-Schriewe?
Ihre einzige Sohn, ä schpots Kind, isch ä ganz bravs Biewel gsin un het nie ebs gemacht, wo d'Mama net gelitte het. S'isch eijentlich miner Unkel gsin, awer weil er numme sechs Johr elter isch gsin wie ich, hammer uns als Cousin un Cousine gfiehlt. Mir han uns güt liede kenne. Ich bin eijentlich au e bravs Kind gsin, awer einmol hab ich doch gschtünt, wie brav miner Cousin isch. Do sin mer bim Grand-père (also bim Ürgroßvatter) am Tisch gsesse, un de Grand-père het ne gfröjit: "Büü, hesch Hunger?" No het er sich zü sinere Mama umgedrejit und het se gfröjit: "Mama, haw ich Hunger?" So ebs wär jetzt mir - sechs Johr jinger - net ingfalle, ob ich Hunger hab oder net, haw ich schun selwer gwisst.

cri-zi

Nombre de messages : 100
Location : Ortenau
Date d'inscription : 09/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Schnirchle üs minere Kindheit Empty Re: Schnirchle üs minere Kindheit

Message  cri-zi Dim 7 Juin - 16:39

Ja wenn des keiner läst, heer ich widder uf. Ällein kann ich die wäbsit au net am Läwe halde. Rolling Eyes No

cri-zi

Nombre de messages : 100
Location : Ortenau
Date d'inscription : 09/02/2009

Revenir en haut Aller en bas

Schnirchle üs minere Kindheit Empty Re: Schnirchle üs minere Kindheit

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum